Ako postupovať pri objednávke nášho Živitu

 

Ako prvé si treba ujasniť na aký účel potrebujete náš Živit. Treba si pozrieť v sekcii "Dosah, umiestnenie a tvar vyžarovania", ktorý z našich Živitov by sa vám najlepšie hodil. Následne na to si pozrite v galérii typ Živitu aký ste si vybrali a cenník aby ste sa dozvedeli jeho cenu. K tejto cene sa pripočítava balné-1€. Pri objednávke nad 33€ balné neúčtujeme. Poštovné je minimálne 2,50€ a pri väčších resp. ťažších balíčkoch individuálne. Ak ste si teda vybrali typ nášho Živitu, ďalším krokom bude záväzná objednávka, ktorú nám pošlete na náš e- mail: osobnetalizmany@centrum.sk

a prosím nezabudnite uviesť adresu na doručenie vašej objednávky, prípadne tel.číslo aby sme vás mohli v prípade potreby operatívne kontaktovať.

 

Najnovšie máme v ponuke aj všeobecné Živity, (to znamená nevytvorené na mieru pre konkrétneho klienta). Treba sa však informovať či vami vybraný Živit máme momentálne na sklade. Ak áno vtedy je objednávka vyexpedovaná do 48 hodín. Ak ho nemáme momentálne na sklade je všeobecný Živit väčšinou vytvorený do 7 pracovných dní a následne odoslaný klientovi. Pri všeobecnom Živite si však klient nemôže vyberať vnútorné materiálové zloženie živitu ale musí akceptovať to čo je aktuálne na sklade. Samozrejme si určí druh resp. typ Živitu o ktorý má záujem. 

 

Vzhľadom na fakt, že drvivá väčšina našich zákaziek sa pripravuje "na mieru" pre konkrétneho klienta, je pri týchto objednávkach menšou nevýhodou dlhšia čakacia doba. Je to spôsobené celkovým procesom výroby, správnym vyladením a konštrukciou pre konkrétneho klienta, ktorá je vždy úplne iná keďže je každý z nás originál. Takýto Živit sa vyrába a dolaďuje cca 4 - 6 týždňov podľa náročnosti výroby a precíznosti spracovania. Niekedy môže byť proces rýchlejší, inokedy pomalší, závisí to aj od množstva momentálnych objednávok. Je to veľmi individuálne. Klient však za svoju trpezlivosť dostane plne funkčný harmonizér, s neobmedzenou životnosťou a funkčnosťou, mimoriadnymi vlastnosťami a schopnosťami, ktorý mu môže veľmi výrazne pomôcť v živote.

Keďže výsledky práce našich orgonitov - Živitov sú vynikajúce, ohlas - vás našich klientov je obrovský. Zároveň sa vam vsetkým chcem poďakovať za dôveru, ktorou ste nás poctili a vidím na vašich nadšených reakciách, že vás naše Živity veľmi milo prekvapili a často ohúrili svojim účinkom.

 

Ale vráťme sa k objednávkam. Tovar posielame na dobierku, prvou triedou, takže v priebehu jedného maximálne dvoch dní od odoslania musíte tovar obdržať. V prípade, že klient je z Bratislavy alebo blízkeho okolia či chodí do Bratislavy je možnosť (ak to časový rozvrh dovolí) dodať objednávku osobne. V takomto prípade si treba telefonicky dohodnúť stretnutie a podrobnosti odovzdania. 

 

Ak máte svoju predstavu o kameňoch v Živite alebo materiáli, ktorý v ňom má byť zastúpeny, napíšte do vašej objednávky svoju predstavu a my sa vám pokúsime vyhovieť. V takomto prípade je termín dodávky individuálny, rovnako aj cena Živitu a tie si skonzultujeme po vašej objednávke. Po prijatí vašej objednávky vám potvrdíme prijatie a oznámime čas a spôsob dodania. Niekedy posielame potvrdenie o prijati objednavky až po niekoľkých dňoch, aby sme vedeli zákazníkovi napísať aspoň približný termín vyhotovenia. Ak od nás nedostanete potvrdzovací mail ani po týždni, vo vlastnom záujme si preverte prijatie vašej objednávky telefonicky na našom telefónnom čísle: 0904 51 88 00. Môže sa totiž stať že vaša objednávka neprišla resp. bola prehliadnutá. Občas sa to stane. Naopak sa Vám ale môže stať, že ak si objednávku nepreveríte telefonicky a nepríde Vám ani potvrdzovací mail vaša objednávka aj tak bude vyhotovená a odoslaná na vami určenú adresu v približnom termíne vyhotovenia.

 

Pokiaľ ste si objednávku rozmysleli a chcete ju zrušiť, je potrebné ju mailom maximálne do týždňa od objednávky stornovať (to platí pri objednávkach "na mieru"). Pri všeobecných živitoch ak si rozmyslíte objednávku je potrebné ju zrušiť maximálne do 24 hodín. Ak tak neurobíte môže nám vzniknúť škoda, pretože vaša objednávka sa už zaradí do výrobného procesu a vzhľadom na to, že pri objednávkach "na mieru" sa každý kus konštruuje a ladí špeciálne pre konkrétneho zákazníka, je veľmi zložité a v drvivej väčšine už nemožné meniť konštrukciu, ktorá je unikátna a prelaďovať Živit na iného klienta. Vyrábame veľmi špecifický tovar z 99% pre konkrétneho klienta na objednávku. Snažíme sa vyrábať pre vás unikátne Živity, ktoré sa stávajú vašimi duchovnými spoločníkmi a prostredníkmi ale aj liečiteľmi a ochrancami pred negatívnymi vibráciami svojho okolia, pomáhame vám premeriavať priestory a diagnostikovať negatívne zóny a žiarenia, ktoré vám môžu spôsobovať problémy. Nepožadujeme pri bežných objednávkach žiadnu finančnú zálohu ani platbu vopred a snažíme sa maximálne uspokojiť vaše požiadavky, preto prosím aj vás o serióznosť a ak zmeníte svoj názor a rozhodnete sa zrušiť svoju objednávku, urobte tak prosím včas aby nevznikla zbytočná škoda.

 

Nerozpakujte sa preveriť si počas doby výroby stav svojej objednávky. Teší nás záujem zo strany klientov. Niekedy sa môže stať, že naše telefónne číslo bude momentálne nedostupné. Vtedy treba zatelefonovať neskôr alebo na ďalší deň. V určitých fázach výroby totiž nie je možne vyrábať Živity a zároveň komunikovať telefonicky. Akékoľvek rozptyľovanie je vtedy naozaj nežiaduce. Som presvedčený, že to je pochopiteľné.    

 

Na záver by som vás chcel ešte raz poprosiť o trpezlivosť a zhovievavosť, pretože naše orgonity - Živity sa konštruujú a skladajú ručne a pomocou pinzety po jednom kuse. Navyše sa ladia a opäť ručne dobrusujú, leštia a povrchovo upravujú, aby spĺňali všetky deklarované parametre a aby aj ich estetická stránka bola na úrovni.

                                                                                                                           Ďakujeme

                                                                                                                     Váš Svet orgonitov